Dostava je besplatna za sve narudžbe čija je vrijednost nakon obračunatih popusta veća od 135,00 EUR (1017,16 kn) Za naručenu robu u iznosu manjem od 135,00 EUR (1017,16 kn), dostava se naplaćuje u iznosu od 6,00 EUR (45,20 kn).

promaster.hr obavlja dostavu proizvoda i usluga na području Republike Hrvatske. Vaša pošiljka je osigurana od gubitka prilikom dostave. Više informacija o našoj usluzi dostave možete dobiti na broju telefona +385 99 673 7370 (cijena poziva i obračunska jedinica za pozive naplaćuje se po cijeni poziva prema mobilnim mrežama telekomunikacijskog operatera korisnika) ili e-mail adresi info@promaster.hr.

Uvjeti dostave
Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt željene adrese. Za pošiljke većih gabarita dostava je moguća do prve fizičke prepreke koja onemogućuje prilaz dostavnog vozila stambenom objektu. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac već do ulaza u zgradu. Dostava se vrši putem prijevozničkih tvrtki koje obavljaju usluge transporta.

Dostava je besplatna za sve narudžbe čija je vrijednost nakon obračunatih popusta veća od 135,00 EUR (1017,16 kn). Za naručenu robu u iznosu manjem od 135,00 EUR (1017,16 kn), dostava se naplaćuje u iznosu od 6,00 EUR (45,20 kn). Dostavna služba najčešće dostavlja u roku 48 sati od preuzimanja pošiljke u skladištu. Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu ili spadaju pod naselja ograničena masom pošiljke, a gdje je dostava moguća prema rasporedu dostave.

Ukoliko Vam zbog neplaniranih okolnosti naručeni proizvod ne možemo isporučiti u navedenom vremenu, kontaktirat će Vas prodajni agent koristeći kontakt podatke koje ste upisali prilikom naručivanja.

Pošiljke za otoke koji nisu na rasporedu, najčešće su dostavljene u roku od 3 radna dana. U slučaju izvanrednih situacija (poteškoće u prometu, vremenske nepogode, povećan broj pošiljaka,…) vrijeme dostave može biti dulje od navedenog. Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.